۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ملت ایران مبارزه اقتصادی را به جهاد‌اقتصادی تبدیل کرد

ملت ایران مبارزه اقتصادی را به جهاد‌اقتصادی تبدیل کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ملت ایران در کنار رهبر معظم انقلاب مبارزه اقتصادی را به جهاد‌اقتصادی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: اخلاق اجتماعی یکی از مهمترین ابعاد اخلاق انسان است همواره در وجود انسان‌های مومن وجود دارد و مومنان از رذایل اخلاق دور هستند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دیدار با جمعی از بانوان کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: نگاه اسلام به زن نگاه کرامت، عزت و بزرگی است ولی غرب نگاهی اهانت‌آمیز و برده‌کشی به زنان دارد و از انها به عنوان عامل ترویج فساد استفاده می‌کند.

امام جمعه بوشهر به تاثیر حضور زنان در عرصه بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان نقش بسیار مهمی در کشورهایی که بیداری اسلامی در انها شکل گرفته است داشته‌اند.

وی ترور شیخ نمر در عربستان را محکوم کرد و ادامه داد: امیدواریم مردم عربستان به سلامت و آزادی در جامعه خود دست یابند و هر چه زودتر مسئولان این جنایت محکوم شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: تهاجم اقتصادی یکی از تهاجمات دشمنان است که دشمن در این نوع تهاجم تلاش می‌کند از ورود فناوری و علم به کشورها جلوگیری کرده و آنان را عقب مانده اقتصادی نگه دارد.

وی ترور دانشمندان را یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای تهاجم اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان همواره از به قدرت رسیدن کشورهای در حال توسعه در هراس هستند و سعی دارند از ان جلوگیری کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم ایران در کنار رهبر معظم انقلاب مبارزه اقتصادی را به جهاد ‌اقتصادی تبدیل کرده‌اند و با همت و تلاش مضاعف خود تلاش‌های دشمنان در عرصه تهاجم اقتصادی را ناکام می‌گذارند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی تورم را یکی از ابزارهای دشمنان نظام برای ایجاد فشار به نظام و انزوای اقتصادی کشور ذکر کرد و افزود: مردم ایران با روحیه امید و جوانی این بحران را سپری می‌کنند و دشمنان هر فشاری را به مردم ایران بیاورند، مردم ایران از دین خود خارج نمی‌شوند و همواره به اصول و مبانی دینی پایبند خواهند بود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری به سهمیه جدید استخدام 166 نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در وزارت نفت اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولان وزارت نفت برای تحقق این خواسته جوانان بوشهری شایسته تقدیر است.

کد خبر 1648965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha